lördag 2 oktober 2010

Resaturang Albert.....

Hit ska vi ikväll....Alberts Kök i Trollhättan....En av Sveriges bästa restauranger....Ska bli riktigt trevligt att komma iväg en stund utan barnen (det händer väldigt sällan)... Jag älskar att ha med mig barnen men ibland behöver man komma iväg själva för att kunna sitt lugnt och stilla och bara njuta....
.
Om ett par veckor har jag fixat en weekend för mig och maken...Hotell,god mat,massage,fixa naglarna(tror maken hoppar det ;)),shopping mm....Längtar! Ska bli skönt att fylla på batterierna med massa energi....
.
Nu kommer det där vanliga problemet när man ska iväg - VAD SKA JAG HA PÅ MIG!? Trots att det hänger massa av kläder i garderoben så slutar det alltid med - JAG HAR INGET ATT HA PÅ MIG! Varför blir det alltid så? Ghaaaa.....Jajemän....Inget undantag idag....Det jag vet är att jag ska ha mina nya stövlar...Men det räcker ju inte långt..Skulle se ut det att komma endast iklädd ett par stövlar ;)...Får grunna vidare!
.
Ha en go lördag så kanske vi hörs senare.... &hearts:

2 kommentarer:

  1. Å vad mysigt ni ska ha det ikväll! Ni är duktiga på att göra saker som är viktiga med varandra;)
    TACK snälla goa du för dina fina rader i ditt förra inlägg, jag blev så överraskad och glad när jag såg det!

    Kramar och njut av kvällen♥
    Adela

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad mysigt med en middag på tu man hand och maten på Alberts är ju bara sååå god!!! Det är så viktigt att göra saker på egen hand även om det är kul att ha med barnen!

    Hoppas ni fick en riktigt trevlig kväll och att du hittade några kläder som du kände dig fin i :)

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥