tisdag 5 oktober 2010

P.s. I Love U ♥

Bästa filmen ever!!! Har du inte sett den bara måste du! Hyr den ,köp den eller varför inte se den på 4:an nu på lördag......Jag kommer garanterat sitta klistrad framför TV:n på lördag för att se den........
.
I söndags fick min chef och hans sambo sitt andra barn...en underbart söt liten prins....bara ett par timmar efter att vi skiljdes åt efter den trevliga middagen åkte de in till BB....Jag sa till min make på vägen hem att jag trodde det var på G...det syntes på henne...sådär som bara vi kvinnor kan se.....Har du känt så någon gång?
.
Idag har det gått i ett...som alla dagar...Känner att jag inte hinner med mina vänner nu och det grämer mig....men den lilla tid och ork jag har över vill jag lägga på min familj! Fast mina närmsta vänner känns som min familj och det gör ont att inte ha tiden....meeeen hösten är lång och jag ser fram emot många mysiga höstfikor med mina vänner....Vi dricker en stor kopp varm härlig latte och pratar medans barnen leker snällt med varandra....Ok...ett och annat hyss kanske får avstyras ;)....
.
Nu ska jag och maken se House därefter mitt favvoprogram (efter Grey´s som börjar imån- jippi!) Cougar Town.....
.
Cu ♥

6 kommentarer:

  1. Ser fram emot de där lugna sköna fikorna med våra lugna barn A och M...NOT:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså...jag ser fram emot fikorna men inte barnen:)

    SvaraRadera
  3. ;)öööö klart jag tycker om våra busfrön! Men det e mycket skönt när de sover:):) Å då kan vi ta vin ist för kaffe:) PÖSS

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset om filmen, ska försöka se den. :)

    SvaraRadera
  5. 1000 tack för tipset av filmen.Önskar dejen skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Får hyra filmen då lördagskvällen är bokad för annat, men bra tips, tack!=) Känner som dig att det är svårt att hinna med allt man vill...tiden räcker inte till tyvärr;)

    Kramis ♥
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥