onsdag 6 oktober 2010

Kom till mamma!

.
O my o my.....vilken ljuvlig klänning!!! Denna bara måste jag ha!!! Odd Molly 2011 ser ut att bli en riktig höjdare...me like a lot!
.
Efter en hektisk dag igår kopplade jag och maken av genom att laga mat tillsammans på kvällen...Blev en underbart god kycklinggryta med curry och paprika....till det serverades ungsbakad blomkål toppad med rapsolja,vitlök och chilliflakes...En riktig LCHF-middag....
.
Har precis haft inventeringsutbildning med mina medarbetare...alltid lite nervöst att stå och prata inför en massa människor (även om man känner dom)...men så fort jag får fram först ordet känns det som jag inte har gjort annat....
Ikväll blir det verksamhetrådet innan det är dax att slänga sig i soffan och kolla på bästa programmet Grey´s Anatomy !

7 kommentarer:

  1. Nice klänning!
    Kycklinggrytan blev jag nyfiken på.Har du tid och möjlighet så är alla recepttips välkommna!
    TAck på förhand!
    MVH Helen

    SvaraRadera
  2. Härligt med Grey's! Har redan tjuvstartat och sett de första 2 avsnitten. Mycket bra!

    SvaraRadera
  3. Mmm mycket fint till våren. :) Lät gott med kycklinggrytan.

    SvaraRadera
  4. Lite färglös eller? Du är finare i färg miapluttan! Kram

    SvaraRadera
  5. Håller med, den är så vacker! Och vårens innehåller så mycket snyggt så nu undrar jag faktiskt varför jag inte sparde på krutet i höst...man lär sig liksom aldrig. När dyker det upp i butikerna tro?

    SvaraRadera
  6. Det bästa med hösten är att alla bra program börjar igen!!! Greys, desperata, Cougar...

    Pöss

    SvaraRadera
  7. Ja gud ja! Jisses Amalia. Jag skall se till att ha klippt alla kreditkort. Soppat mig själv på Klarna etc för annars kommer jag gå barserk! Vill ha ALLLLLT!!! :D Kram du underbaring!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥