onsdag 13 oktober 2010

Skinnjacka!




.
Är ute efter en skinnjacka....Tycker det är snyggt att ha nu på hösten och vid en mild vinter....Snyggt till både kjol och byxor....Har du några tips var jag kan hitta en ?? De två översta kommer från TinTin Style....den sisa från Nelly...
.
Idag blir det första VAB-dagen för denna höst....men det blir nog maken som får ta det.....Jag har möten på jobbet idag som jag ej kan missa....F3 har feber och ont i halsen....Känns jobbigt att inte kunna ringa till jobbet och säga att jag måste vara hemma med min lilla tös...men just idag är det extremt viktigt att jag är med i detta möte...
Hur gör ni med VAB-dagarna - delar ni lika eller är den ene hemma mer än den andre?
Vi delar lika...i den mån det går...
.
Idag ska jag luncha med E och M - NICE! Att luncha mitt i veckan med sina vänner är ett perfekt sätt att faktiskt kunna träffas under veckorna....för efter jobbet finns varken tiden eller orken ...
.
Ha en härlig onsdag!

2 kommentarer:

  1. För det mesta är det jag som tar VAB dagarna.
    Min skinnjacka som jag hittade förra hösten på Lindex har jag verkligen använt massor så det var en bra investering. Har du kikat på Ellos? Där finns en hel del ibland och sen får man ju 40 & 50 % rabatt checker lite då och då och det är ju alltid välkommet. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg jacka! Feber här med.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥