lördag 9 oktober 2010

Fönstertittare....





Hur har du det i dina fönster? Mycket saker eller lite? Oregelbundet eller symetrisk? Likadana krukor eller olika? Hemma hos oss är fönstrena ganska "skalade" ..... Har suttit och spanat efter nya ideér på bla http://www.styleroom.se/....
Min favorit av dessa fina fönster är den längst upp samt den med nallen ...
.
Har precis kommit in från det underbara höstvädret för att fixa lite lunch....vi har varit ute och förberett vinterns ankomst.. efter lunchen blir det lite vila för att sedan bege oss ut till våra goaste vänner ...Höstprommenad,hemmagjord pizza och filmmys väntar ...Lovely! ♥
.
Ha en härlig lördag alla goingar! ♥

3 kommentarer:

  1. Alldeles för mycket ... det har jag!
    :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina inspirationsbilder du hittat! Jag har ochså försökt få det lite "avskalat", kör med likadana krukor fast i olika storleka.
    Jag är ett stort fan av cult design så mkt, av den varan finns i flertalet av våra fönster....

    Ha en fortsatt mysig helg!
    kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga fönsterbilder, jag önskar att jag någon gång får fönsterbänkar så att jag slipper att ha mina blommor inträngda i fönstren! Men i morgon ska jag sätta upp mina nya gardiner inköpta på Boutique Koko!!!!! Á 10:-/m i köket.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥