fredag 1 oktober 2010

Underbara bloggar...


....du inte får missa!!!

LILLA VILLA VITA - en underbar blogg om inredning i ljusa fräscha färger...

HOUSE OF PHILIA - en blogg om mode,inredning och småbarnsliv.....Lovely!

HOUSE OF ADELA - inredning,mode och massa annat i en underbar blandning.....

Läser många bloggar och älskar måååånga av de...men dessa tre har det där lilla extra som ger en inspiration ......Underbara bilder,massor av härliga tips och inte minst härliga tjejer som ligger bakom bloggarna....Gå in och kolla för jag lovar att du kan inte sluta läsa dom....

.

♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Lilla villa vita var en ny blogg för mig och jättefin.

    De andra två är jag trogen prenumerant på. Jättehärliga och inspirerande bloggar!

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Har missar flera inlägg här, men nu är jag uppdaterad. Trist att du inte rikigt känner dig hemma där du bor, det låter ungefär som jag känner här, älskar huset, men vill jag bo i detta område...

    Lilla vill vita var en ny blogg för mig också, TACK dem andra läser jag redan, men alltid trevligt med nya fina sidor att kika in på.

    Hoppas nu att du får en riktig bra helg

    Kraaam Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥