onsdag 20 oktober 2010

PARTY ♥

På söndag är det dax för Karina från POMPdeLUX att komma hem till mig och visa de underbart fina kläderna från detta danska företag....Ett tiotal goa tjejer kommer hit och får inte bara se ljuvlig kläder utan de får smarrig fika oxå.....nu ska Leilas bok gås igenom idag....
Har du varit på ett PdL-party?
Kläderna ovan ligger nu högst upp på inköpslistan - julklappar till lillskruttan och F1...
.
Igår blev det en lååååååång jobbdag...Åkte till GBG vid 06.00 och var hemma strax efter midnatt...Det känns i huvudet idag...men bara att ladda om för nya hektiska arbetsdagar....Ser fram emot december och lite mindre antal timmars jobb....
.
Dax att ta tag i denna dagen....målning,städ,tvätt,röj,fika och träning väntar....
.
Ha en go dag

4 kommentarer:

  1. Håller med om att PdL är jättefina! Skulle gärna gå på ett party och speciellt om det bjuds på Leilas kakor. Är också helt slut i huvudet idag... Längtar till helgen!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Å, va mysigt med PompdeLux-party, dom har så mkt fint. KÖpte en söt klänninge där förra månaden.
    Ska ochså ha homeparty på söndag, dock blir det inredningsväg denna gång, en tjej från zelected by houze kommer och visar massa fint (hoppas jag) i inredningsväg.
    Klurar ochså på vad mans ska bjuda på i fika väg, lutar nog åt långpannebröd med gott pålägg och två sorters kakor :-)
    Ha de så kul på partyt!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag var på ett sådant party i september och köpte lite till både dottern och sonen. Gillar deras slim byxor till sonen som är så smal så jag har problem att hitta bra byxor. Tyvärr tog de slut snabbt i hans storlek men jag lyckades köpa ett par iaf. Gillar verkligen kläderna!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul med ett homeparty!
    Dessa barnkläder har jag inte haft tillfälle att beskåda.Hoppas på lite fler fina bilder kanske?
    Är fortfarande lite nyfiken på om det blir ngn ny tapet till erat sovrum?Eftersom jag själv har ek, men osäker på tapetval.
    MVH Helen på Tjörn

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥