fredag 15 oktober 2010

Mitt fredagsnöje ...



Nygjort hösthjärta som välkomnar nära och kära när de kommer på besök...´♥

.
Maken sätter lister och jag sitter och försker välja tapeter till hallen.....Älskar älskar älskar vitt men min helvita period är över....ljust ljust ska det vara men inte kritvitt! Dessutom har vi märkt att just kritvitt i hallen ser skitigt ut hela tiden...grusiga skor,smutsiga händer mm.....Så nu sitter jag här och sliter mitt hår.....har hittat till sovrummet och vardagsrummet (som inte ska tapetseras om ;))...Randigt eller enfärgat det är den stora frågan!? Färger - de glada färgerna vitt,grått och svart ...
.
Fick ett trevligt avbrott och värdefull hjälp i tapetvalet av min goa vän A som kom förbi ...med sig hade hon sin minsting så lillskruttan fick en buspartener en stund...Spontanbesök - me like a lot! (har nog sagt det en och annan gång innan).....
.
Vad hittar du på denna härliga höstfredag?
.
Nu ska jag fixa inför kvällens fredagsmys och bästa fredagsprogrammet Idol...
.
Ha en go fredag vänner ♥

3 kommentarer:

  1. En flygande upptäckt kommer med "min" bästa gåva!
    :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med valen, det blir säkert bra vad ni än väljer. Kram

    SvaraRadera
  3. Sååå glad jag blir över att se att du ändrat dig och kommer fortsätta blogga :) Det bästa idag, helt klart!!

    Kul med tapeter, hoppas du hittar några som du tror kommer passa i just er hall!!

    Ha nu en riktigt trevlig helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥