fredag 15 oktober 2010

Kommentarsgranskning.....

Tack för otroligt fina kommentarer och mail !!! Och tack kära vän för ditt stöttande sms.....
Och jag har bestämt mig för att införa kommentarsgranskning och fortsätta blogga...Igår var jag helt säker på att det var droppen...men efter otrolig peppning hemifrån(tack min underbare make och stora tös), från vänner och ni mina goa vänner i Blogglandia bestämde jag mig för att fortsätta och ist införa kommentarsgranskning....Jag älskar att få denna stunden själv med er!
.
Jag fick inte bara en utan TRE otrevliga kommentarer i samma inlägg....två anonyma....Kallades både ytlig och kaxig anklagades för att ha dåligt sjävförtroende och tro att jag var störst bäst och vackrast! Att jag levde i en påhittad värld.....Och givetvis påhopp om mitt shoppande! Blir sååå trött! Vill inte vara någon gnällblogg.....och ja jag rör bara på ytan....MEN YTLIG! Näää...jag skulle kunna älta om min frånvarande pappa, vänner som är vänner när de känner för det, mitt konstanta dåliga samvete för att jag jobbar heltid och inte är hemma hos mina underbara barn mer, hur jag hatar att bo så långt ifrån mins syster och mamma, hur svårt det är att komma in på en ö.....Men jag väljer att koncentrera mig på att skriva om positiva saker för det ger mig energi!!! Och har jag lärt mig något så är det att inte lägga energi på det negativa utan på det positiva....Därför skriver jag om min underbara familj, mina nära vänner,min kärlek till inredning och kläder,shopping,bakning mm....DET GER ENERGI! Så nu lägger jag det negativa bakom och ser framåt.....
.
Denna underbara underbara kappa från Odd Molly ska jag hålla reaspan på......den MÅSTE jag bara ha!!! Sååååå underbart fin!Kolla in de vackra detaljerna!
.

.
Har klickat oxå...detta tuffa armband från Humanity ska pryda mina arm ...Passar till det mesta och kommer förmodligen att användas flitigt!
.
Sista dagen innan helgen och ikväll blir det fredagsmys!
.
Ha en härlig dag vänner ♥
.
Ps. Är grymt avundsjuk på Dr Molly som befinner sig i NY och en av mina arbetskamrater som är i Barcelona.....Hade gärna bytt ;) ..hihi..Ds.

10 kommentarer:

  1. Kommentarsgranskning kan nog vara klokt... Man kan aldrig gardera sig mot påhopp tyvärr...låt dom skriva och bry dig icke.

    Kram

    SvaraRadera
  2. FUCK THEM!!! Vi vill ha dig här och är otroligt glad för att du valde att stanna kvar!! Den kapan är ljuvlig!! Tom jag som är allergisk mot tofsar gillar den :D Men duuuu!! Var har du hittat armbandet! Gillade spännena starkt!

    SvaraRadera
  3. Tjihoooo!!! Vilken härlig fredags nyhet! Rätta takter - härligt att du stannar kvar. Men jag hade nog också reagerat precis som dig, velat sluta och blivit ledsen.
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, blir nästan lite tårögd av glädje att du forstätter med bloggen, för du skriver så himla bra. KOmmentatorssgranskning är nog bra att införa.
    Sedan tycker jag inte alls att du skriver ytligt och jag menar de flesta blir väl glada av lite shopping??? iaf jag :-)
    Vi lever i en såpass hård värd så lite flärd och andra roligheter är bara bra ,tycker jag!!!!
    stor kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du valde bort negativiteten! Man ska inte låta elaka människor segra....ALDRIG! Jag har också lärt mig den hårda vägen att införa kommentarsgranskning. Fin blogg du har!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Roligt att få fortsätta följa dig! Är extra nyfiken på om sovrummet blir omtapetserat?!
    MVH Helen

    SvaraRadera
  7. Underbart Miasötnos att du stannar!! Vi är flera i samma båt med människor som inte kan ta att vi bloggar och är glada positiva människor som VÅGAR bjuda på oss själva! Låt dem sitta där och gräma sig! Jag har också kommentarsgranskningen på nu och är det idiotiska påhopp utan innehåll( som det ofta är från de fega anonyma) så är det klick, rakt i papperskorgen=)

    Tusen kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Heja heja!!!

    Härligt att din frånvaro blev så kort!!!

    Ha en riktigt skön helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Har inte varit inne och läst bloggar på ett tag så när jag nu går in och börjar läsa din står jag som ett stort frågetäcken??? Varför skulle någon skriva något elakt? Själv älskar jag att gå in och läsa din blogg. Roligt att se alla fina kläder (din ensak vad du lägger pengarna på. Om ni har råd till det eller kan prioritera det.) och sen tycker jag att det är skönt med en som är ärlig med hur livet ser ut för oss med barn. Det handlar om prioriteringar och dåligt samvete, men så ser livet ut. Skönt att man inte är ensam med att tampas med dessa problemen. Stå på dig!

    SvaraRadera
  10. Har svårt att förstå varför man måste vara elak. Om man nu blir så avundsjuk eller provocerad, varför läser man en blog? Hoppas att du orkar fortsätta, din blog är mycket inspirerande! Ser framemot en bild på humanity-armbandet så småningom ;) Har så svårt att välja vilket av alla fina armband jag vill köpa, ska kul att få se hur detta ser ut.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥