söndag 17 oktober 2010

Mitt favoritställe nummer 1!....♥

Precis hemkomna från en underbar tur till Flatön...Mitt absoluta favoritställe...ljuvligt lugn och härlig natur.....Fikakorgen packades,kameran togs med....underbara bilder blev det...Nu är kropp och knopp fylld av energi...Tack E och M för en mysig dag...och mer energi ska ska fyllas på...ikväll blir det först ett pass zumba och efter det ett pass bodybalance....Sköna söndag- me like!
Nu följer en bildkavalkad från vår dag...
.


Lillskruttan ♥


Vackra F1 ♥





Snillen spekulerar?

Jag



Kusinen T


Älskade unge!

Kusinen I



 

Älskade make med lillskruttan ♥
.


 




Fina F1 och underbara F3 ♥

Finaste F3 (tuggar tugummi) Busungen F2 ♥
.




Ha en fortsatt härlig söndag

5 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du visar !!!!:Bara så vackra ♥Önsakr dej en fin söndag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. så fina bilder och underbart fin familj! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jättehärliga bilder på din fina familj! Så underbart att ha nära till havet!=)

    kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder!!!!
    Måste bara fråga, var kan man köpa "Badhairday"-mössorna????
    Skulle verkligen behöva en sån iblnad:-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bilderna får en att verkligen längta upp till västkusten. Visst vi har en underbar strand här nere men det är något alldeles speciellt med västkusten.... :)
    Underbara bilder! Jag hade bott i en sådan mössa ju för jag gillar inte min frilla öht får aldrig till det.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥