torsdag 28 oktober 2010

Kalasdax....

Ser ni va fint jag redigerat bilden ;)...Tack Johi för inspirationen och tack min goa äldsta dotter för att du visar din gamle mor sådana här braiga att-ha-sidor!!!
.
Morgonen innehåller bak....maken fyller år imorgon och det måste firas...vet att morotsmuffins är hans favorit och givetvis vill jag att han ska få det bästa på sin dag....
Garnerade med blomströssel inköpt på ICA....ni måste kolla i deras "strösselhylla" för där finns massa fint strössel till att dekorera sina bakverk med....
.
Idag blir det till att jobba sent...halv elva närmare bestämt.....innan jag sticker iväg till jobbet ska jag fixa inför helgens kalas....baka,handla mm......
.
Ha en go dag !

2 kommentarer:

  1. Härmapa! ;-)

    Har du sett mammablogg-galan? 7-8 maj i sthlm....vore kul!

    SvaraRadera
  2. Mums, den såg riktigt smarrig ut! Måste ta och baka någon dag. Tack för inspirationen!!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥