måndag 11 oktober 2010

Min nyinredda hörna ♥





.
Olivträdet har fått komma in i värmen...med ett gammalt fönster ,en lykta i zink samt ett kramande par får det förgylla en hörna i vardagsrummet....Jag är supernöjd!
.
Ännu en dag med fullt upp på jobbet... ju mer att göra desto bättre jobbar och trivs jag...tyvärr har jag tendensen att lät jobba liiite för mycket....även om kroppen säger nej...men jag älskar mitt jobb och mina goa goa arbetskamrater! Att ha en härlig arbetsplats och en underbar familj är inte alla förunnat....Jag är otroligt tacksam över det!
.
Har fått ett nytt ha-begär efter att jag läst söta Adelas blogg......nu är spanarögonen på helspänn!! Vad får ni se så fort jag hittar detta underbara måste-bara-ha-i-min-vintergarderob-plagg!
.
Ha en fortsatt go måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥