fredag 29 oktober 2010

Jag vill....

1. Flytta till en lägenhet...Högt till tak och vita trägolv och en söt balkong där jag och maken kan sitta och njuta av ett glas vin tillsammans...eller ha saftkalas för barnen......i nån mysig mellanstor stad....

2. Ha denna vinteroutfit....Jacka från Odd Molly och stövlar från Primeboots.....


3. Åka hem och fira min make som fyller år idag......
.
Japp ...fredagstankar...
.
CU
.
P.s Kolla in hos denna vackra finska för att se en helt underbart ljuvlig klänning...D.s

5 kommentarer:

  1. Ohhhh Jaa jag vill också ha en sådan våning! Hade kunnat offra en hel del Mollysar för en sådan! Kram och tack du underbaraste!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, maila mig en bild så fixar jag en header till dig om du vill ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Din första önskan på listan är inte helt olik min vissa dagar ;-)
    Fast för egen del ska det vara i centrala Göteborg i Linné eller Johanneberg.
    Har förresten gjort min"premiär" på Odd Molly Shopping, blev en Lovely knit i arme´grön, älskar den !!!!!
    kram o ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga bilder du har! Jag drömmer om ett större hus med mycket ljus och rymd i! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Åh vilket härligt ljus med vita brädgolv....drömmer jag med, bara att flytta men inte till lgh.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥