onsdag 13 oktober 2010

Till min skinnjacka ...




...som jag fortfarande letar efter vill jag ha denna ljuvliga hatt/mössa och dessa bedårande vantar! Vilka detaljer och vilket otroligt handarbete som ligger bakom....Vill du oxå ha är det bara att gå in på http://www.deepfling.com/ och klicka hem dom ...
.
Förr hade jag aldrig mössa på mig...verkligen hatade det! Idag älskar jag att ha mössa...det är inte bara varmt och skönt utan även supersnyggt!
.
Dagen har sprungit iväg...mötet drog ut på tiden men vad gör väl det när man får beröm så man blir alldeles röd i ansiktet....Inte varje dag det händer precis!
.
Tyvärr fick jag ställa in utvecklingssamtalet som jag skulle gå på med F1....i de lägena får jag sååå otroligt dåligt samvete att jag väljer jobbet före....Nu var det ingen fara tyckte F1´s lärare och ny tid är bokad...men det där dåliga samvetet sitter kvar!
.
Dax att ta tag i det sista innan bästa TV-kvällen i veckan startar....
.
Ha en go kväll vänner ♥

1 kommentar:

  1. Underbart snyggt! Å vilken ljuvlig header du har gjort! Fantastiskt fin!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥