fredag 1 oktober 2010

En kram till dig....


..från mig.....Kom precis ett MMS med denna underbara bild....Det gjorde min helg! Och det underbara meddelande min make hade skrivit och lagt vid kaffebryggaren idag på morgonen....
.
Har funderat mycket på om vi bor på rätt plats....Att flytta till en ö där alla känner alla ( på sätt och vis) är inte lätt....Vi har bott här i snart 8år men jag känner mig fortfarande "utanför"(och då är jag inte den blyga sorten)...Har massor av bekanta som man pratar med när man träffas.....men räcker det? Saknar min syster så otroligt mycket! Den person jag kan berätta allt för ...henne och min make.....
.
Hann i a f handla mina fina stövlar innan jobbet idag....Tur att jag tog det innan för idag blir det till att hoppa lunchen (igen).....Tog fem minuter nu med er......Har jouren och kommer inte loss...Plus att jag har jobb upp över öronen....men snart snart (om 8v) kommer jag se ljuset i tunneln.....När jag ändå sprang i affärer passade jag på att köpa en supersnygg jacka till F2 på Stadium....Hon kommer bli såååå fin i den!
.
Nu ska jag jobba vidare.....ikväll blir det fredagsmys med familjen....Imån blir det middag på Sveriges femte bästa restaurang med ledningsgruppen med respektive.....Nice!
.
Ha en go fredagkväll! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥