söndag 10 oktober 2010

Italien eller Spanien?




.
Letande efter ett hus att fly till för lite avkoppling och energipåfyllning fortsätter.....Vi har hittat ett helt underbart hus i Italien som står högst upp på listan just nu.... Spanien eller Italien - vad tycker du?
.
Dagen idag har spendeats mestadels utomhus....Först vid vedklyven sen hjälpte vi svärföräldrarna att få båten i ide...
Väl hemma och inne igen satte jag igång att måla vitrinskåpet....från ljust ljust grått till vitt...dessutom fick jag tag i ett gammalt vitt och perfekt skavt fönster som nu står i vardagsrummet....Kommer snart bilder på min nyinredda hörna som går i vitt och zink med en touch av oliv....
.
Nu ska jag snart inta soffläge och njuta av det sista av helgen...
.
CU girls ♥

5 kommentarer:

  1. Hej! Efter att ha bott måååånga år i Italien..säger jag såklart Italien!! Toppenland med god mat, gott vin, vackert språk, underbart klimat och trevliga människor.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte varit i Italien tyvärr. Men hejjar på Spanien. Kanske för att det ligger mig varmt om hjärtat :D JKRam

    SvaraRadera
  3. Åk till undebara Italien.
    Förutom härligt klimat, härliga människor så finns shopping och mkt god mat!
    Jag längtar själv dit!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Italien men har dessvärre inte varit i Spanien så jag kanske inte ska uttala mig om det=)Blir nog underbart vilket som!=) Å ser fram emot att få se din hörna! Låter jättefint!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥