torsdag 7 oktober 2010

Om ett par veckor ska jag och maken iväg på en härlig weekend tillsammans.....När vi sk ut på kvällen vill jag ha en snygg och tuff klänning på mig....Hittade denna och löv it! En riktig partyklänning.....
.
Idag ska F2 äntligen ta bort gipset! Lite mer än fyra veckor har gått sedan den tisdagen då vår gounge ramlade med sparkcykeln och landade så illa att handleden gick av...Fybubblan vad ont det gör i en att se sitt barn ha så ont.....Hon har varit superduktig dessa fyra veckor...idag ska det bort!
.
Nu måste jag skynda...ska ha hålla i utbildning nu på förmiddagen så det gäller att jag föregår med gott exempel och kommer i tid ;)
.
Kram ♥

5 kommentarer:

  1. Superfin klänning! Usch fy bubblan när de gör sig illa. Mamma hjärtat går ju nästan sönder då :( Kram

    SvaraRadera
  2. Den klänningen var bättre än den förra ;-) Raaawww, släpp fram tigern i dig! asg Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att hon äntligen blir av med det. Snygg klänning!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den klänningen gillar jag!!! Såg den på HM:s webbshop och blev lite kär... Klart du ska ha den med dig på er weekend, ett besök på HM i morgon kanske ;)

    Hoppas utbildningen gick bra!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Hej igen...

    Skönt att det gått så bra med lilltjejen och gipset hoppas allt såg fint ut när det togs bort!

    Kram igen

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥