fredag 22 januari 2010

Bjuda in våren i vardagsrummet!


Nu är det dax för vardagsrummet att ändra skepnad......Våren vill in och vintern vill ut.....
Basen i vardagsrummet är vitt och svart...Vita väggar.....vita möbler och svart soffa.....
Hittade dessa fina kuddarna på Mio... Den ljusa rosa är underbar! Det får bli en tripp in till Mio efter jobbet idag..... Lite pastellig vårfärg och vips har vardagsrummet bytt skepnad :)
.
Var såååå trött igår kväll... Kollade på Made in Sweden och Kniven mot strupen sen var det sängen som gällde.....kände mig otroligt osocial men det blir lätt så när man inte får sova på nätterna...
I natt har lillskruttan hostat en hel del.....Nu är det mycket lösare så jag hoppas det är på g att bli bättre......Trots vakna timmar i natt kom jag upp lätt och hann hänga en tvätt innan jag stack iväg till jobbet.....*skönt*....
.
Ikväll blir det en lugn och härlig fredagskväll...Barnen vill ha tacos....Ovanligt!!! Inte direkt......får se om det blir som de vill......Let´s Dance och en godisskål lär det i a f bli :)....
.
Nu blir det JOBB!
.
Kram för nu :)


2 kommentarer:

  1. superfina kuddar!!!

    Hoppas ni får en skön kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Dans o godis här med även om jag har svårt att förtränga bort det vi pratade om... Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥