tisdag 26 januari 2010

Vem läser?



Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr....idag är det KALLT!!!!! Visst har det varit kallare den senaste månaden...men fy bubblan vad jag fryser idag...-13 grader stod det i bilen.....På jobbet stod det -15......Det får gärna vara vinter och massa snö men INTE såhär nedrans kallt......
.
Em/kväll igår var lugna....Jag tvättade och donade.Vi åkte och köpte lister till tjejernas rum.Hämtade ut ett paket på posten (innehållet får ni se i em/kväll)...A tränade fotboll UTE! Brrr.....-18 grader stod det på vägen hem....Idiotas som tränar ute såhär års...hihihi....När A kom hem blev det Guldbagge-galan...Joel Kinnaman vann ingen..:(...Men Rapace gjorde!!! En bra gala med en underbar programledare....
.
Vem skriver jag för egentligen? Vem läser här hos mig ? Vet ett par stycken....såååå nyfiken på vilka det är?? Jag läser själv massa bloggar......Har några riktiga favoriter men kommenterar väldigt sällan...Kanske jag ska bli bättre på det själv......Hade i a f varit roligt med ett lite avtryck...
.
Igår kom i in i på vad som håller på att hända med Sverige.....Var tar det svenskaste av svenskast vägen? Det jag menar är....POSTEN?? VOLVO?? SAAB?? VODKA?? APOTEKET?? Ja listan kan fortsätta.......Snart har vi inget typiskt svenskt kvar !!! Var ska detta barka vägen? Om jag ska vara ärlig är jag faktiskt lite orolig...med dessa stora företag försvinner även många många jobb.....Hoppas på att det blir en affär mellan GM och Spyker MEN vad är det som säger att Spyker låter Saab produceras i Sverige??? Vi borde kolla mer på Norge...Där är arbetslösheten 3 %...i Sverige över 11%!!!!! Var är vi påväg??
.
Nu ska jag dricka klart mitt kaffe....i em bär det av för lite shopping.....
.
Kram för nu...

4 kommentarer:

♥ Älskar kommentarer ♥