torsdag 21 januari 2010

En kopp kaffe.....


Jag
älskar
tulpaner !!!
Vita fina underbara ljuvliga...det finns många ord att beskriva dessa fantastiska blommor.....Denna fina bukett pryder vårat vardagsrum...
.
.
Har precis satt mig ner för att ta en go kopp kaffe.... Började morgonen på VC med lillskruttan.... Hon har hostat massor i natt...Bricanylen är slut...så det var bara och ge sig bort på de oplogade vägarna och ställa sig i kö.....Nu har vi fått mer bricanyl ute så lillskruttan får sova på nätterna....
.
.
Idag skulle J och hennes söta barn kommit på lunch, men då maken fortfarande är krasslig så får vi hoppa det :(... Det kommer fler dagar :)
.
.
Vad händer idag då?
-Jag hoppas att fler svenska butiker släpper Odd Molly nyheter!! Väntar väntar väntar på ett plagg!!!!!
-Fortsätta fixa med tjejernas rum.
-Sy gardiner.
OM jag hinner ska det även bakas.....får se hur denna dag ska gå ihop....ska klämma in ett litet tandläkarbesök med F2 oxå....sen är det det där vanliga som lite städ och tvätt...Lediga dagar - VAD ÄR DET ??
.
.
Kolla in hos www.minmolly.se för härliga höstnyheter!!!!
.
.
Nu ska jag läsa Nalle Phu för lillskruttan...
.
Kram för nu :)

2 kommentarer:

  1. ha en mysig dag! Vad du orkar med! Vad ska det bakas då? Säger som minmolly, man blir sugen på vaniljbullar när man läser din blogg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja...man får passa på och fixa när man är ledig....blir hallongrottor,brysselkex och chokladsnittar :)

    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥