tisdag 26 januari 2010

Dagens tips och den oglamourösa vardagen...






Vi har precis avlutat vår fjärde Johan Falk-film.....så otroligt bra att man bara vill se mer och mer och.....Jag har inte varit något större fan av svenska filmer innan......men Beck, Wallander och nu Johan Falk kan man inte annat än älska svensk film ....
.
Dagen har gått i ett....Vi stack iväg direkt när jag kom hem från jobbet... Handlade säng till F3, dörr till deras rum...Hittade underbara påslakan för halva reapriset på Hemtex (reornas affär ;))....Kommer passa perfekt i tjejernas rum........Var hemma stra innan sju...äta....fixa....greja i tjejernas rum....vips var tiden läggdags och ännu en helt ogalmourös vardag till ända......men det är vår vardag och jag älskar den (med undantag för all städning ;)).....
.
Måste bara tipsa om två kanonprodukter...
.
1. Clearasil - finns inget bättre för ansiktet....
.
2. Strepsils - gör underverk för en ömmande hals.....
.
Om vädret tillåter imorgon åker jag,mannen och lillskruttan till GBG....lite Ikea....lite Sova...lite Dormy....Håller tummarna för att snön håller sig borta.....
.
Ha en underbar kväll.....
.
Kraaaaaaam

3 kommentarer:

  1. Johan Falk filmerna är bäst, har plöjt alla fyra nu och vill ha mer. Mysig blogg du har. Jag länkar till dig.

    SvaraRadera
  2. Alla sex ska det vara. Har varit uppe lite för mycket inatt med min lilla bebis, man blir lite yr i huvet då.

    SvaraRadera
  3. Åååå va kul med ny läsare!!!! JAg länkar dig....:)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥