torsdag 14 januari 2010

Låta sig inspireras.....



Jag tycker det är roligt att kika runt på olika inredningssidor och inredningsbloggar för att hämta inspiration och ideér...Denna bild har jag hämtat från www.styleroom.se...Har den som grund till tjejernas rum....Har även hämtat lite tips från www.minmolly.se ....Visst är det kul att "ta" lite här och lite där för att plocka ihop till sitt eget??

Imorgon är jag LEDIG! Ska lägga 100% på hemmet......Fixa,dona,trixa mm....PÅ lördag får vi gäster så det kan vara skönt att ha klart städning och handling redan imån....

Trots det UNDERBARA vintervädret och för att inte tala om vinterlandskapet (SOM ETT VYKORT) är jag sugen på att öppna dörren för våren....Härliga pastelliga färger knackar på dörren....

Kram för nu.....

1 kommentar:

  1. Fantastiskt fin bild! Jag lobbar för fullt för att J ska ta och fixa väggen bakom vår säng. Det kommer nog bli jättefint hemm hos er. Skönt med ledig dag, för mig känns det fortfarande som att jag inte kommit igång med jobbet efter lovet. Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥