måndag 18 januari 2010

Sjukstuga...


Idag är jag trött! Lillskruttan har hostat en hel del i natt....Hon är inte riktigt kry...Blir till att vara hemma från dagis denna vecka....Även maken min har blivit krasslig...Febrig och ont i halsen..Inte kul!! Puss till er....
Idag är det dax för tjejerna att ta andra svininfluensasprutan...ska bli skönt att ha det gjort....hoppas biverkningarna håller sig borta! Lillskruttan får vänta tills förkylningen lagt sig....
Har du tagit influensasprutan?
Efter jobbet idag har jag tänkt fixa med tjejernas rum samt organisera upp lite på lillskruttans rum....Tror det kommer bli super när vi kommer iordning på ovanvåningen....Tjejerna sov i sitt nya rum inatt......Såååååå nöjda! Ikväll ska jag försöka träna...känner mig trött och sliten och det enda som brukar hjälpa mot det är träning!
Nu ska jag ta mig en god kopp kaffe och slå en pling hem till sjuklingarna...
Ha en go dag!
Kram för nu....
Bild från google.se

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du hittat min blogg och gillar den! Ska genast förkovra mig i din och lägger till dig på min blogglista! Kram

    SvaraRadera
  2. Denna hosta som alltid lilla M får... Tröttsamt! kram

    SvaraRadera
  3. Dr Molly - Kul!!

    Kram

    Johi - Ja såååå jobbigt...
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥