onsdag 13 januari 2010

Nära klicka hem....


detta fina fina armband flera gånger...men har aldrig blivit av...men NU!! Såg ett på goa J häromdagen och då kände jag att JA ETT SÅDANT SKA JAG HA!



Idag har dagen gått i ett.....Lillskruttan var såååå trött idag på morgonen..Ville bara sova! Lämningen på dagis gick super! Jobbet flöt på....MEN just nu känns det som JAG står still...INGEN utmaning!! Jag behöver de där lilla att ta tag...är ingen människa som kan göra samma sak dag ut och dag in.....Jag vill ha flera bollaar i luften...nya projekt....Gillar ett högre tempo.....
Efter jobbet hämta vi F3 och hennes kompis vid bussen....F1 hade oxå väntat och åkte med hem...F2 gick till en kompis....Hämta lillskrutt på dagis...hem o laga mat...sen fick jag fikabesöka av goa A......


Ikväll har vi målat tjejernas rum....hoppas att bli klara till helgen....Nu är det dax att natta lillan....sen blir det filmmys med maken...så mycket mys det kan bli till en JOHAN FALK-film ;)....

Ha en go kväll....

KRAM

2 kommentarer:

  1. Utmaningen finns runt hörnet! Nu tar DU tag i att kolla upp företagsregistrering! ;-) Vilken färg klickade du hem, brunt? Kram

    SvaraRadera
  2. Brunt blev det...:)

    Jag kollar upp det.....

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥