fredag 22 januari 2010

Borde sova....

..då jag ska jobba imån...men lillskruttan har sådan jobbig hosta :(.....Om den inte är bättre imån får A åka in med henne.....Så jobbigt för henne.... Själv oroar jag mig och har svårt att slappna av...inget bra sällskap sådana här dagar...

Var in till Mio efter jobbet...köpte lite saker till lillskruttans rum...lägger upp bilder på inköpen under morgondagen....Efter det blev det en tur för att kolla in om den "lokala" butiken fått in OM-nyheter...Fonda Dress Almost Black var det ända jag var intresserad....De hade inte fått in mycket alls ..*besviken*...Har i a f bestämt mig för att avvakta köp av Fonda Dress då det finns några plagg som ligger högre upp på "vill-ha-listan".... Sen åkte vi för att kolla säng.. Vår är alldeles för mjuk och det känns som min rygg är bruten på morgonen....Tempurs sängar är riktigt fina...prislappen oxå :(....Vi får se hur det blir....avvaktar lite...

När vi kom hem blev det fredagsmys med en stor godisskål och självklart Let´s Dance......Tycker att fel person åkte...men gör man inte alltid det??

Nu ska jag försöka att lägga mig....får se hur många timmars sömn det blir i natt......

Kram

1 kommentar:

  1. fy vad jobbigt med hostan... hoppas det var bättre??? Sover i samma rum som vår lillkille och ligger ibland vaken och lyssnar på hans rosslande och hostande hela natten medans han själv sover tungt...

    hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥