onsdag 27 januari 2010

Mycket modd och lite shopping ...

Nyss hemkomna från GBG....fy bubblan vilket väder och såååå dåliga vägar......Mycket modd och det var jobbigt av köra...Bättre att hålla sig inne sådana här dagar......
Vi var på Ikea....blir alltid lite lite som åker ner i påsen.....värmeljus doftande vanilj,stol till lillskruttan,söta krukor,en rosa lampa och lite annat smått och gott....

Nu har Meandi släppt vårkollektionen.....faanns måååånga godbitar....TRE MÅSTEN!

Medaljong -WUNDERBAR!
Kurbits - LOVELY!!!
Geisha - ME LIKE!!
Ska inte handla lika mycket nu som jag gjorde i höstas....men det kommer allt bli endel....till mig själv kanske det blir ett par knickers....
.
Imorgon ska jag ha party.....finular på vad jag ska bjuda på....Just nu lutar det åt halloncheescake och semlor....Tror ni det blir smaskens??
.
Nu får jag sätta lite fart här...har massor att göra....Tvätt i massor......
.
Kram för nu.......
.
.
PS: Ajabaja kommer ta in jackan jag vill ha!!! Jippi!!! Söta Dr Molly hade mailat och kollat vad de skulle ta in...listan finns på hennes blogg...
.
Bilder lånade från Meandi.se

2 kommentarer:

  1. visst var det mycket snyggt? Men jag kan omöjligen beställa allt jag vill ha, inte lätt... får fundera ikväll på vad det bli. Men knickersen är nog ett måste!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Imorgon kommer jag insvepande med röda väskan! Jag lovar att du kommer hitta massa gobitar! :-) Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥