fredag 29 januari 2010

Fredag!



Idag är det fredag = fredagsmys!!! Heeeeelg!!! Ledig!!! Ååååå vad jag har längtat denna vecka efter helg.....Fylla skålen med godis och bänka sig framför Let´s Dance....

.

Idag var vi så trötta när vi gick upp.....F2 gick mer eller mindre i sömnen,F3 orkade knappt klä på sig och F1 fick jag knappt upp ur sängen.....Gott avundsjuk maken och lillskruttan som kunde ligga kvar och sussa.....Denna helg är verkligen välbehövlig!

.

Ikväll ska F1 ha tjejkväll...som tur är är de så pass stora att de klarar sig mer eller mindre själva...eller rättare sagt - FF är ett måste :)....Ska fixa iordning maten och duka åt F1 sen får vi dra oss undan.....Ovanvåningen? Eller bort?? Hmmm .... Det ordnar sig alltid....

.

Fonda Dress maler och maler i mitt huvud....Vill ha! Vill inte! Vill ha.....just nu lutar det åt vill ha...En affär i närheten har lagt undan den åt mig...håller den under dagen.....Några timmar till att tänka på alltså...Vad tycker du? Odd Molly gör en knasig!

.

Nu är kaffet slut....

.

Kram för nu :)

9 kommentarer:

  1. Hej

    Såg att du frågade om Indydress på Skrutteruttans blogg.
    Jag såg 2 st hos Kålle & Ada i Göteborg. Vet dock ej storlekarna men ring och fråga. Det var 40 % på den nu.

    Tabby

    SvaraRadera
  2. Glömde.
    Indyn är lite tajt över byst. Är själv 0 och 1 i OM, men har 1 i Indyn och då är jag inte storbystad.
    SKickar även med länk till storleksomvandlare :-) http://www.85b.org/dress_conv.php

    Tabby

    SvaraRadera
  3. Tack söt du!!!! Nu är den på väg till mig....Du har gjort min helg!!!

    KRAMAR TILL DIG :)

    SvaraRadera
  4. vad kul! Vill också ha en Indy! Kanske ska ringa och kolla om det finns fler???

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Kamma dig nu Mia! Du skulle ju inte ha en fonda!!!! Dåre ;-) Tänk på Haiti.....

    Hoppas ni får en go helg. Vi ska packa lite inför Småland, åker imorgon vid lunch.

    Kram

    SvaraRadera
  6. dom hade bara en 0a kvar! TUR för min plånbok!! Har ju beställt Prairie dress redan så det får räcka!!

    Hoppas du får en riktigt mysig fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Mia, kul att jag kunde hjälpa till :-). Vilken storlek fick du tag i?

    Nice price oxå :-).

    Tabby

    SvaraRadera
  8. Jag knep den sista 1:an (sorry Dr Molly)....JA very nice price! :)
    TACK ÄNNU EN GÅNG!!!!!

    Johi- det blev ingen Fonda...

    KRAMAR

    SvaraRadera
  9. Dr Molly - Prairier ligger på min önskelista med :)...Du kommer bli supersnygg!

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥