torsdag 28 januari 2010

Jeans och Haiti....


Shoppade fina jeans till tjejerna igår....Tycker att HM har ett kanonbra utbud av jeans till barn.... Finns alla sorter i alla färger (blå nyanser ;)).....Hittade ett par slitna till F2....Satt som en smäck på henne....Två par blev det till F3...ett par slitna och ett par med snyggt märke på fickan.....Smalfis som hon är passade dessa slimmade kanon!
.
När vi gick där och shoppade både det ena och det andra fick jag såååå dåligt samvete!!! Jag MÅSTE skänka pengar till Haiti....så jag tog tag i saken direkt! Nu har vi oxå hjälpt de drabbade på Haiti...Och det tycker jag du oxå ska göra om du inte redan har gjort det....Stor eller liten summa spelar ingen roll...ALLT är välkommet.....Finns många att skänka till men jag känner starkast för http://www.lakareutangranser.se/ ... Vilken organisation!! Vilken otrolig insats de gör.....
.
Väntar och väntar och väntar på att Odd Molly ska släppa mer vårnyheter......Längtar efter att köpa en Lovely Knit och en Lottalotta......
.
Ikväll ska jag ha Meandi-party....ska bli superkul att träffa alla goa vänner ....Dessutom är säljaren en av de bästa vänner i världen så det gör inte saken direkt sämre.....J du är så välkommen med din stora röda :)....
.
Nu är det dax att sätt lite fart....
.
Kram för nu :)

1 kommentar:

  1. Jag borde också skänka lite... Hörde idag att årsinkomsten för en familj på Haiti motsvarar veckopengen för en 15åring här... skrämmande. Det får nog bli dagens goda gärning att ta tag i detta!

    Jag kommer flygande med väskan om några timmar! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥