fredag 15 januari 2010

Två fröknar....


Är
en
av
mina
absoluta
favoritaffärer....
kan gå där i timmar och leta små inredningdetaljer....när man åker dit ska man lämna busungarna hemma ....
I framtiden vill (och ska) jag ha en sådan affär/café själv..... Planerandet har precis börjat.....vi ska ta god tid på oss för att hitta det där lilla extra som gör att sticker ut och inte blir en i mängden.....
Idag gäller det att vara unik för att klara sig på marknaden....och det är den stora utmaningen...en utmaning som jag vil ta!!
Denna underbara bild har jag lånat på http://www.styleroom.se/ ... Bilden känns tagen ur mina tankar...mina drömmar....Just såhär kommer en bit av cafédelen se ut.. Ååååå vad jag längtar tills dagen då vi slår upp portarna...
Idag ska vi fortsättta renovera tjejernas rum...de hade helst sett att det var klart igår ;)....Ivriga som få! Ska även försöka hinna med städ och tvätt...och ikväll blir det fredagsmyyyys ... Let´s Dance är ett måste!
Vad ska du hitta på ??
Kram

1 kommentar:

  1. Du har verkligen fattat grejen! Nu kör vi! Planeringsmöte snart! ;-) Vi kör oxå mys med dans ikväll. Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥