torsdag 21 januari 2010

Chrysalis Wrap Multi...




Nu är den beställd! Har väntat och väntat på att någon shop skulle ta in den....Och när jag äntligen kom in på Ajabajas hemsida så fanns den där...Gissa om jag blev glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?????
Nu blir det en olidlig väntan till den dimper ner i brevlådan eller att det plingar i mobilen......
Har du beställt något?
.
Dagen idag blev inte riktigt som jag tänkt mig....Har haft en dundrande huvudvärk så mitt pigga jag som jag var i fm var puts väck efter lunch.....Va trött jag blir!! Ska jobba hela helgen så hade verkligen behövt få undan en del...Ja ja...Nya tag imån efter jobbet....
.
.
Nu ska jag sätta mig och läsa på lite bloggar och dricka en go kopp kaffe!
.
.
Kram för nu :)
.
Bild från www.oddmolly.se

3 kommentarer:

  1. Hur snygg som helst!!!

    Hoppas man får se lite provbilder när den har kommit!

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken läckerbit! Ser fin ut och kommer att passa grymt bra på dig! Jobbigt med huvudvärk, J kom hem idag med feber... Jag får inte bli smittad nu när me&i-säsongen börjar! Kramar

    SvaraRadera
  3. Dr M - Ska jag fixa....:)...Är din Fonda på väg? Kram

    Johi - Tack sötis! Meeeeeeen....har J gått o blivit sjuk :(....Håll dig ifrån alla pussar...Hoppas han blir pigg snart! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥