tisdag 19 januari 2010

Hmmmm...

GodMorgon kära bloggar!!

Satt och kolla runt igår på olika bloggar (mestadels OM-bloggar) och såg en lista på det släpp av kläder som kommer nu (lite försenat) i veckan....Släpp 2.... Och jag vet inte...hmm...inget jag direkt spanat in...Se listan hos http://everydaymolly.blogspot.com/...


Nymph l/s dress ska jag ha MEN hade tänkt och köpa den lite senare.....
Däremot funderar jag på chrysalis wrap.... Den är superfin och kan matchas med massor.....Denna färgen är ljuvlig....Kolla på http://www.oddmolly.se/ för att se de andra färgerna....






Idag blir det kortdag på jobbet....*skönt*....In till sjukhuset med F3...När jag ändå är inne i stan ska jag passa på och besöka Åhlens.....Var inte igår jag var där...Har aldrig "vägarna förbi"....


Nu blir det till att jobba lite (har redan varit här en timme)...


Kram för nu....

1 kommentar:

  1. den är superfin och verkar bli en favorit bland många OMbloggare. Ska bli kul att se bilder med den på!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥