tisdag 19 januari 2010

Fonda dress.....


Me lööööv !!! Det står mitt namn skrivet på den.....JAG SKA HA! Varför har jag tänkt i andra banor innan?!?Hmmm ......TAPPAT HUVUDET!

ÅÅååå kan knappt bärga mig tills kläderna kommer till butik...Var inne i den lokala butiken och kollade deras rea....Var väldigt utplockat...hade velat ha en Lovely Knit men fanns ej i min storlek....höll i en Check me dress....men stoppade mig själv med SPARA DIG TILL VÅRNYTT!! Tur att det var spara som satt på axeln idag och inte slösa ;)..
.
.
Fick en kommentar från goaste J ang om en dröm ska förbli en dröm eller om man ska våga förverkliga den....J söta J...KLART VI SKA GENOMFÖRA DEN!!!
.
.
Nu ska vi snart äta räkor - EN TISDAG! ;)
.
Kram för nu..:)
.
.
Bilder lånade från oddmolly.se

6 kommentarer:

  1. ja fonda dress är ett måste!!! så fin i alla färgerna!

    SvaraRadera
  2. Fonda dressen ser helt ljuvlig ut, skulle vilja ha jag med. Vad tror du att den kommer kosta?

    Japp, jag känner mer och mer för varje dag på jobbet att detta klarar jag icke till pension ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Absolut ett måste :).....Almost black lutar det åt....men blå är nice....och rosa och....hihii....

    Johi- VI BARA MÅSTE!!!
    Vet inte vad den hamnar på men kan tänka mig 1800-2000....Fin fin skulle du bli i den :)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Mycket pengar för ett plagg... Tänker köra på en Lovely knit i dark blue som premiärplagg. Bomullsvarianten är nog bättre än ullvarianten.

    SvaraRadera
  5. Johi - Låter som ett superbra premiärplagg!!!

    SvaraRadera
  6. som jag har skrivit i bloggen finns den betydligt billigare på deepfling. Även om man åker på moms och tull lär det bli billigare än i sverige. Jag har förhandsbokat,rekomenderas!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥