onsdag 20 januari 2010

Våren börjar flytta in.....



Idag har jag varit och handlat fina vita blommor..... Nu pryder de vårat köksbord och köksfönster så fint....Snödroppar är vårigt och underbart!
Nu har de svenska shopparna börjat släppa vårnyheterna...Milk&Honey, Miss Greta och Countrydreams var bland de första ut.....Nu kliar det i fingrarna ska ni veta!
.
.
Blev inget sängköp då maken fortfarande är dålig och jag orkar tyvärr inte bära och kånka på en säng själv...än mindre få in den i bilen.....Fällda sätetn i en xc90 fixar det mesta ;)....Visst att jag är envis men lite gränser har jag.....
.
.
Nu är det snart dax för middag..Idag blir det lasagne med en god sallad.....Efter det blir det soffan! När barnen sussar gott ska vi ge oss på en Johan Falk-film....BÄSTA FILMERNA!!!
.
.
Ha en go kväll....nu ska jag drömma några minuter på http://www.oddmolly.se/ innan maten är klar!
.
.
Kram :)

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Blir sugen på att ta in lite nya blommor! Brukar bli mycket tulpaner vid den här tiden på året! Trodde det skulle börja spira i trädgården snart men det kommer ju bara mer och mer snö...

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥