lördag 30 januari 2010

Elakt virus....

Dessa var två saker av allt det jag handlade till lillskruttan på Me&I-partyt.....Ska bli kul när det kommer hem och jag får prova allt på lillskruttan....hon kommer bli såååå fin......Tycker att årets vårkollektion från Meandi var kanon.....Däremot kan jag tycka att det unisexa suddas ut mer och mer....Varför kunde exempelvis trfikstockningströjan varit rosa?? När jag köpte Meandi första gången var det betydligt mer unisex....nu är jag en väldigt flickig tjej som handlar väldigt flickigt till mina flickor...men jag har kompisar vars söner passar helt suveränt i ex rosa....Ja ja nog om det!
.
Idag ska jag komma igång och börja träna....har fem kilo jag måste bli av med....mår inte bra av dom....Jag vill absolut inte bli så smal jag var innan jag fick lillskruttan men de här fem kilona stör :(....Efter träningen blir det handling för ikväll blir det goa middagsgäster!
.






Igår fick jag ett helknasigt virus på MSN....Det spreed sig väldans snabbt till andra vänner......Ghaaaaa.......Maken satte sig direkt och fixade detta...frågan är var det kommer ifrån? Hur många har fått det? Om det är någon som inte vet hur ni ska få bort det så hör av er.....Dumma dumma virus som sprids..är det inte i datavärlden är det i verkligheten ...

.
Dax att äta frukost...
.
Kram för nu :)
.
Bilder från meandi.se

1 kommentar:

  1. håller helt med om unisex, blir trött när man kommer in på HM och allt är rosa eller monster.... köpte tröjan med bilar och husvagnar till min tjej, den blir ju skitfräck!

    Ha en skön dag!

    Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥