måndag 18 januari 2010

Det börjar dra ihop sig....


Nu är det
inte många dagar
kvar tills det
går att köpa av
vårkollektionen.... Och jag har bestämt mig för vad jag ska inhandla först......och det är dessa två finingar....
Finns såååå mycket fint i denna kollektion så jag skulle lätt kunna handla för 20 000 första rundan.....MEN jag väljer 2-3 plagg till att börja med sen får jag se framåt ...vissa plagg kommer förmodligen falla bort från MIN VILL-HA-LISTA när jag ser det IRL...vissa kommer att läggas till......
Har ni bestämt er?? Jag har velat fram o tbax fram o tbax.... kommer förmodligen hinna ändra mig igen ;)
-
-
Efter jobbet idag var jag med F3 och tog spruta nr 2....F1 och F2 var idag på fm..... F3 sa inte ett ljud...första gången grät hon som bara den...men idag var hon tuff både innan och efter....Kaxmaja där!
-
-
I em/kväll har jag fixat lillskruttans rum.....vi ska lägga golv och måla där inne men det blir först efter vårat sovrum är gjort......A satte upp tre lampor och grinden på ovanvåningen...
-
-
A är inte riktigt pigg....Lillskruttan är gnällig...Hoppas hoppas att förkylningarna släpper snart!
-
-
Imån blir det bara till att jobba halvdag....ska med F3 till sjukhuset för koll efter alla hennes UV....Så jobbigt för henne då de kommer utan förvarning med 40 graders feber....
-
-
Dax att fixa kvällsmat...lite måndagsmys....
-
-
Ha en härlig måndagkväll....
Kram
Bilder lånade från www.oddmolly.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥