lördag 23 januari 2010

Vårjacka....



Jag ska på bröllop i maj....våra goaste vänner J och J ska äntligen bli man och hustru....Jag hade bestämt mig för att Nymph Dress skulle vara min klänning denna dag meeeeen....3800 kr är mycket mycket pengar för en klänning som inte kommer användas var och varannan dag...Så nu har jag bestämt mig för att inte köpa denna...Däremot kommer jag invenstera i en vårjacka..ist...Ungefär samma pengar men den kommer användas nästan dagligen....Visst är de ljuvliga! Finns i fyra färgställningar...gå in på http://www.oddmolly.se/ för att se de andra två.... En av dessa blir det :)
.
Jobbade hela dagen igår...8-20.30....Dagen var segare än segast.....Visaren på klockan rörde sig knappt! Jag längtade bara heeeeeem......
A var inne med lillskruttan...Proverna var bra och lungorna lät fint....Vi ska ge Molipect innan läggning för att lösa upp slemmet...Ska beställa tid hos dr P nästa vecka för att diskutera eventuella astmamediciner...Lillskruttan ska inte behöva hosta såhär mycket vid varje förkylning....
När jag kom hem från jobbet hade maken gjort undderbart go kycklöingsallad...Vi kollade Robinson och sen Sommar med Göran...Grymt kul film...Barnen tyckte den var superrolig :)
.
Ska snart iväg och jobba....i em kommer bilder på mina fina inköp jag gjorde i fredags...
.
Kram för nu :)

2 kommentarer:

  1. är också sugen på en av jackorna! Tycker att det känns ok att lägga en så stor summa på en jacka som man använder mycket! Har dock lite tveksamheter angående fickornas placering över brösten. Måste nog prova. Jättesvårt att välja vilken av lottalotta modellerna jag gillar bäst och i vilken färg, almost black eller rouge? Hoppas de tar in många så man slipper stress och kan prova i lugn och ro!

    Hoppas lilltjejen mår bättre! Kram

    SvaraRadera
  2. Då fattar jag varför du inte svarade när jag ringde.... Synd att jag inte visste det så jag kunde handlat hos dig istället för konkurrenten. Var ju i H-n för att hämta ut paketet. Kram kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥